czwartek, 18 września 2014

Wspomnienia smaków i rozmów - IX Festiwal Smaku w Grucznie


W niedzielę 24 sierpnia zakończył się IX Festiwal Smaku w Grucznie. Pogoda dopisała znakomicie i tłumy gości mogły cieszyć się różnymi dobrymi smakami.





W zeszłym roku trafiłam do wędzarni pana Adama Gackowskiego, gdzie można było kupić między innymi wędzonego karpia - to był dla mnie smak Gruczna 2013. Tego smaku poszukiwałam i w tym roku. Z wielką radością ponownie spróbowałam tego specjału.



Smak wędzonego karpia i w  tym roku okazał sie dla mnie najlepszy:)




Bardzo ciekawą rozmowę z panem Adamem będę długo wspominać. Pan Adam opowiadał o tym jak powstaje taki wędzony karp, jak rozpoznać karpia z dobrego stawu. Wspominał również swoich mistrzów, którzy uczyli go rzemiosła.





Miłą  rozmowę przeprowadziłam z paniami z convivium Gruczno, gdzie kosztowałam wyrobów z gęsi (półgęsek, okrasa i pasztet)




Kampania Trzy Znaki Smaku prezentowała produkty z oznaczeniami unijnymi



W Alei Trzech Znaków Smaku nie zabrakło Wojtka Komperdy z słynnymi oscypkami




Więcej zdjęć z Gruczna tutaj Znajdziecie tam przepis na kiszone jabłka

Zapraszam na przyszły rok - najlepiej osobiście zobaczyć i poczuć smak Gruczna!





Inne relacje z IX Festiwalu:

Jedz naturalnie
Krytyka Kulinarna
Krytyk Kulinarny
Musings about gastronomy and culture in Northern Europe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz